Terminowy zawrót głowy, czyli jak skutecznie zarządzać umówionymi wizytami w salonie?

0
220

Czy kojarzysz te sytuacje, w których umówiona klienta pojawia się kilka minut przed czasem lub gdy klient przychodzi mocno spóźniony? Frustracja, obopólne niezadowolenie i nawarstwiająca się kolejka – skutki uboczne braku dobrego terminarza gabinecie! Mamy praktyczną podpowiedź, jak uschematyzować i zautomatyzować terminarz wizyt w Twoim salonie fryzjerskim lub kosmetycznym.

Stwórz swój autorski kalendarz w salonie kosmetycznym

Kto lepiej, jak ty zna swoje klientki. Część z nich ma tendencje do notorycznego spóźniania się, inne uwielbiają zapominać o umówionej wizycie. Jak najpierw okiełznij klientów, a potem ich fryzur?  W Internecie znajdziesz wiele narzędzi np. darmowy kalendarz dla fryzjera do zarzadzania wizytami w Twoim salonie. Nic nie stoi na przeszkodzie, byś scharakteryzowała swoje klientki – te lubiące się spóźniać mogą mieć przypisany tag: przypomnieć o wizycie SMS-em lub zadzwonić. Dla każdej klientki możesz stworzyć studencki kwadrans pomiędzy wizytami – dla Ciebie będzie to chwila wytchnienia lub czas na uporządkowane stanowiska, a klientkom da małą opcję spóźnienia się.

A może kompleksowy program do zarzadzania klientami?

Każdy kto prowadzi biznes ma częsty problem z odwoływaniem wizyt. Nie jesteś pierwsza osobą, dlatego stworzono wiele przydatnych narzędzi np. darmowy program do gabinetu kosmetycznego, który kompleksowo zarządzać będzie wizytami w Twoim salonie. Systemy takie zazwyczaj mają wpisaną opcję powiadomień sms lub e-mail oraz interaktywny terminarz wizyt. W jednym miejscu będziesz mogą sprawdzać, kto dziś jest umówiony na wizytę, kiedy ma urodziny – być może będzie to inspiracja dla Ciebie by nieco podkręcić marketing gabinetu. Wysłany w dniu urodzin sms do klientki z czekającą ją promocją w Twoim salonie – z całą pewnością miel ją zaskoczy.