Jak znaleźć dobry salon kosmetyczny?

0
732

Pandemia była ciężkim czasem dla branży health and beauty. Liczne ograniczenia powodowały, że salony były tymczasowo zamykane. Obecnie branża ta wstaje z kolan i zainteresowanie takimi usługami wróciło do normalności. Wchodząc temu naprzeciw w niniejszym artykule krótko przedstawiamy, jak znaleźć dobry salon kosmetyczny.

Konkurencyjna oferta – wiele gabinetów health and beuaty podniosło ceny

Pandemia i wprowadzone w latach 2018-2020 ograniczenia w zakresie prowadzenia działalności w ramach branży beauty spowodowały, że na stałe zostało zamkniętych wiele salonów kosmetycznych, a ich dotychczasowi pracownicy podjęli pracę w innych branżach. Los ten mógł spotkać salon, z którego wcześniej korzystaliśmy. Jeśli jednak salon wciąż funkcjonuje, warto zweryfikować, czy i w jakim stopniu zmienił się personel salonu, oferta oraz oferowane ceny. Jeśli salon został zamknięty lub ceny znacząco poszybowały w górę możemy rozważyć znalezienie nowego salonu.

Istnieje kilka czynników, po których można poznać dobry salon kosmetyczny. Pierwszym z nich jest bogata oferta zabiegów, przedstawiona na stronie internetowej salonu. Warto zwrócić uwagę na salony, które chwalą się zdjęciami ze swoich zabiegów, ponieważ potwierdzają one wysoki standard usług. Oferta powinna zawierać cennik zabiegów, aby klient mógł ocenić czy stać go na skorzystanie z usług danego salonu.

Opinie i recenzje potwierdzające jakość wykonywanych usług

Innym istotnym czynnikiem są opinie klientów oraz przyznany salonowi certyfikat jakości. Jeżeli salon, z którego usług chcemy skorzystać, nie udostępnia opinii swoich klientów i nie dysponuje potwierdzeniem jakości wykonywanych usług możemy rozważyć skorzystanie z usług konkurencyjnego salonu. Szukając rekomendacji, możemy zapytać naszych znajomych lub wyszukać w Internecie salony z najbardziej korzystnymi opiniami.

Dobra organizacja – możliwość rezerwacji online

Wybierając salon należy również zweryfikować go pod względem organizacyjnym: czy łatwo zapisać się na dany dzień i godzinę u określonej osoby oraz jak długo należy czekać na informację o wolnych terminach. Do lamusa odchodzi telefoniczne umawianie klientów na dany zabieg i dokonywanie zapisów w papierowym kalendarzu. Obecnie, w dobrze zorganizowanych salonach, funkcjonuje kalendarz elektroniczny, umożliwiający klientowi dokonanie rezerwacji: wybór dnia, godziny oraz osoby wykonującej dany zabieg. W takich salonach nie dochodzi do sytuacji, w których kosmetyczka przerywa nasz zabieg by odebrać telefon i zapisać innego klienta, ani takich, w których to my nie możemy się dodzwonić i skutecznie zarezerwować danego terminu zabiegu. Jeśli zatem salon rezerwuje wizyty telefonicznie, lepiej poszukać innego. Jeśli ktoś nie dba o zarządzanie salonem, to raczej nie zadba o wysoki standard usług, na którym nam zależy.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.