Czym charakteryzują się nowoczesne zaproszenia ślubne?

0
69

Po pierwsze za pomocą zaproszenia Para Młoda informuje, gdzie i kiedy odbędzie się uroczystość. Nie da się jednak ukryć, że poza przedstawieniem suchych faktów liczy się to jak zaproszenie się prezentuje. Starannie wykonane zaproszenie potrafi oczarować gości i dodatkowo, przedstawia w jakim stylu odbędzie się ceremonia ślubna. Dlatego warto przyłożyć się do wyboru odpowiedniego projektu. W niniejszym artykule sprawdzamy czym charakteryzują się nowoczesne zaproszenia ślubne.

Prostota i minimalizm

W nowoczesnych zaproszeniach ślubnych często można spotkać minimalistyczny design. Pary Młode coraz częściej zamiast skomplikowanych wzorów i ozdobników, kładą nacisk na czystość formy, wykorzystując proste linie, przestrzeń i jednolite kolory.

Oczywiście pomimo tego, że króluje minimalizm niezmiennie w modzie są niekonwencjonalne materiały. Zamiast tradycyjnych papierów i kartek, nowoczesne zaproszenia ślubne wykorzystują nietypowe materiały, takie jak przezroczyste akryle, metalowe elementy, tekstylne wstążki czy nawet drewno.

Ikonki i obrazki zamiast wierszyków

Spersonalizowane zaproszenia ślubne mogą powiedzieć gościom między słowami o wszystkim tym, o czym para młoda nie chce mówić wprost. Alkohol zamiast kwiatów, koperta zamiast prezentów, wesele bez dzieci – to wszystko można zawrzeć w pięknym zaproszeniu. W jaki sposób można zawrzeć tego typu informacje?

  • Grafika przedstawiająca przekreślone kwiaty i butelkę;
  • Grafika przedstawiająca przekreślony prezent i pieniądze;
  • Grafika, na której są rodzice machający do dziecka, które z kimś zostaje.

Niekonwencjonalne rozwiązania powiązane z nowinkami technologicznymi

Co niektórzy stawiają na nowoczesną kreatywność dodając do zaproszenia link do strony internetowej, która jest utworzona na potrzeby ślubu lub kod QR. Takie rozwiązania wyglądają dosyć niekonwencjonalnie i potrafią zaskoczyć gości.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.