5 zdrowych wskazówek do utraty wagi

0
416

Świat jest zafascynowany utratą wagi, niektóre ze względów zdrowotnych, a inne za kosmetyki. Bez względu na przyczynę, wielu ludzi próbuje surowych diet, które nigdy nie działają, ekstremalnych schematów ćwiczeń, które powodują urazy lub inny program utraty wagi, który kończy się bez powodzenia. Powód, dla którego żadna z tych metod odchudzania nie działa, ponieważ aby pozostać przy programie, musisz się nim cieszyć. Nie tylko to, ale również musi być bezpieczne.

Poniżej znajduje się 5 prawdziwych wskazówek do odchudzania, które prawie każdy może zrobić bez wyrzucania ulubionego jedzenia lub spędzania każdej wolnej minuty na siłowni. Realistycznie każdy program odchudzania zajmie trochę czasu. Jeśli ktoś obiecuje ci coś innego, to albo nie jest całkowicie szczery, albo po prostu nie jest poinformowany. Śledź jeden program odchudzania przez 30 dni, niezależnie od tego, jaki jest, i zobacz, czy masz wyniki. Jeśli nie, przejdź do czegoś innego. W międzyczasie zapoznaj się z kilkoma wskazówkami, jak zacząć dzisiaj.

Porada 1

Pieszy spacer. Jeśli możesz odłożyć na bok 30 minut dziennie, aby cieszyć się spokojnym spacerem, wzmocnisz nogi i serce, spalając jednocześnie kilka kalorii.

Porada 2

Użyj mini cyklu. Te przenośne małe zestawy do ćwiczeń oferują wygląd pedałów rowerowych ustawionych na metalowym pręcie, ale bez wysokiej ceny lub wagi standardowego roweru treningowego. Przy minimalnym cyklu możesz pedałować przy biurku, na kanapie lub gdziekolwiek indziej, aby wygodnie ustawić i dotrzeć do pedałów.

Porada 3

Pieszo lub po schodach zamiast windy. Jest to wspaniałe ćwiczenie na utratę wagi, nawet nie zauważając dodatkowego wysiłku. Coś tak prostego jak kilka dodatkowych kroków każdego dnia może przejść długą drogę, gdy chodzi o utratę wagi. Następnym razem, gdy pójdziesz do sklepu, zaparkuj na środku parkingu i idź do sklepu. Unikaj parkowania w najbliższym miejscu do drzwi, co jest kuszące, ale zdecyduj się na spacer.

Porada 4

Nie musisz ograniczać wszystkich ulubionych potraw, ale powinieneś je jeść z umiarem. Nie ma pojedynczego pokarmu, który całkowicie przeszkodziłby w próbie utraty wagi, ale jeśli jest nadmiernie spożywany, może. Na przykład po prostu ogranicz spożycie do jednego batonika lub, jeśli jesteś naprawdę ostrożny, miniaturowego cukierka. Nie ma powodu, aby usuwać ulubione jedzenie, gdy jest to konserwatywna ilość rzeczy, które kochamy, może nadal mieć miejsce w naszym życiu, w tym w czasie, kiedy koncentrujemy się na utracie wagi.

Porada 5

Bez względu na rutynę ćwiczeń, odłóż na bok pewien czas każdego dnia, aby to zrobić. Osoby, które ustalają rutynę, są bardziej skłonne do pozostania przy niej i odnosić sukcesy niż ci, którzy po prostu ćwiczą, kiedy mają czas. Celem skutecznego odchudzania jest znalezienie czasu.